Mysdag...

I tisdags var bara jag & Wilma iväg till Piteå. Vi for från Älvsbyn kring 9.15, hade en läkartid på morgonen, så vi var iväg ganska tidigt. Jag tycker jag börjar vara stamkund där nu. Men mina allergier har faktiskt varit ganska bra ett långt tag.
Skönt! När jag hade varit där tog vi en sväng in på H&M där Wilma hittade nya tights till gymnastikdräkten. Vita med Kitty på, och med en spetskant längst ner.Skitsnygga! Sedan hittade hon klänningar som hon ville prova i provrummet, som jag brukar göra. Så hon fick prova & spegla sig ett tag. Hon kände sig nog ganska stor där hon stod i provrummet framför spegeln. Sedan gick vi på Pentryt och åt lunch. Vi åt varsin pizza, och bara satt & surrade en stund. Det kändes jättekul och mysigt att få fara bara jag & hon. Efter maten gick vi in på Cubus & tittade. Där ville hon också prova klänningar. Hon ville vara själv i provrummet. Hon hittade en söt grå klänning med grå/rosaprickiga ärmar. Och den har hon använd sedan vi kom hem. Jag hade faktiskt bestämt mig att hon skulle få välja vad vi skulle göra i stan, & vilka affärer hon ville gå på. Sedan åkte vi förbi Barnens hus, och där köpte hon en cykelstol till sin docka Isak, som hon kan sätta bakom sin egen cykel. Och några andra saker till dockorna. På hemvägen köpte vi oss en glass att äta på i bilen. Det var en jättemysig dag, som vi snart kommer att göra om.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej på er sötnosar, javisst e de härligt med sånna spec mammadagar när tjejjen blivit större?

Vi ska ta o haka på ja o Flisan så fort lillebror e tisseklar! =)



Ses ikväll, längtar massor... KRAAAAAAAAAAM!!!!!

2008-09-19 @ 07:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0