Feber här hemma...

I natt när Wilma vaknade märkte jag att hon var jättevarm, så jag förstod att hon hade feber.
Så vi har bara tagit det lugnt idag. Lekt & pysslat lite. Så imorgon får vi se om det har vänt. Annars får vi ta en till lugn dag.
Kanske passar på att baka lite till imorgon om vi nu blir hemma. Har hittat många recept som ser goda ut.
Nu ska jag krypa ner i sängen & läsa lite, lär bara bli några rader för jag känner att jag börjar bli ganska så trött.
Så jag lär nog somna fort ikväll. Och jag hoppas febern har vänt imorgon. Vi får se...

Kommentarer
Postat av: Malin ( där borta i Boden..tihi..)

Hoppas hon blir bättre.. Krya på dig Wilma!

2008-09-24 @ 11:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0