En dag utan röst...

Idag när jag vaknade hade jag verkligen INGEN röst. Jag bara viskar. Skitjobbigt! Johan skojade & sa att då blir det ju en lugn & tyst kväll ikväll! ha ha...vänta bara, jag tar igen det sen. Wilma fick vara hemma från dagis & mysa med mig. På eftermiddagen kom pappa förbi & hämtade Wilma, dom skulle fara & köpa lite fredagskarra inför Idol. Wilma fick också hyra sig en film. Det blev Lilla spöket Laban. Så vi har myst i soffan & sett filmen & ätit lite godis. Dagen har känns ganska lång & man har verkligen inte gjort någonting. Wilma har fått svara i telefonen när det har ringt. Är ju jättejobbigt att inte få fram några ord. Hoppas att det blivit bättre imorgon. Johan ska iväg med några grabbar från jobbet & pimpla & sova i en stuga, lördag-söndag & då hade jag & Fia tänkt käka lite gott & dricka lite glögg & surra på. Vi får väl se hur det går om jag nu ska vara så här hes. Har suttit & tittat igenom lite kort på datorn idag, jag ÄLSKAR verkligen kort! Och dom flesta motiven är ju på Wilma, det snyggaste man har såklart! Jag skulle vilja vara fotograf , så roligt! Här kommer några av mina favvokort!
Ska passa på att tacka alla ni som lämnar så fina kommentarer, det är så kul att få dom! Fortsätt med det!
Snart ska jag bädda ner mig i soffan med en tekopp & se Idol. Och hoppas att halsen ska vara bra till imorgon.

         
                
     
   

Ett urplock av helt underbara & fina kort, tycker jag i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Malin H

Ojdå...men du, krya på dig! Vad jobbigt att vara utan röst. Men vad du än gör, håll dig frisk till den 29:e :-) Det blir jättebra det datumet, ser fram emot att träffas!

Kram!

2008-11-21 @ 21:44:12
Postat av: Malin

Hej, och tack för igår, var jätte trevligt. Gud vilka fina kort du hade på wilma, Har du en system kamera eller tar du med vanlig digital? Tänkte när dom blir så fina :) Chrille sa också igår när vi kommit hem att vi måste ta och umgås nån dag och äta middag och så. Så nu får vi ta och planera in ett datum bara när de passar alla :) Krya på dig så hörs vi och ha en trevlig helg. Kram

2008-11-21 @ 22:00:15
URL: http://mmmalin.bloggagratis.se
Postat av: Fia

Hejsan!

Alla dessa fina kort, du är så duktig.



Hoppas du har blivit bättre i halsen, det skulle vara riktigt trevligt med en kväll av surr och mera surr...



Kram Fia

2008-11-22 @ 11:17:01
Postat av: Jag själv...

Vad kul att ni tycker bilderna är fina! Dom två sista svartvita bilderna har syrran tagit & haft som utställningsbilder när hon gick en kurs inom foto. Bara ÄLSKAR dom! Dom kommer att finnas med på min fotovägg. Jag tar bara med en vanlig digitalkamera. Och sedan fotar jag jättemycket. Varje dag åker kameran fram. Och dom runt omkring mig suckar & tycker det är jobbigt ibland, för det kan ta ett tag & jag kan ta minst 10 kort ibland på samma sak. Jag ger mig inte i första taget. Det måste bli bra! Och att sitta stilla för länge med en kamera som blixtrar 10 ggr kan ju kännas lite jobbigt. Skulle nog tycka det själv ha ha...

2008-11-22 @ 12:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0