En ledig torsdag...

Idag har jag & Wilma varit hemma & myst. Efter lunch var vi på dagis & tittade på deras venissage. Jättefint hade dom gjort. Sedan kom Elin & lilla Emil & hälsade på. Det var jättekul, det är så långt mellan gångerna man träffas. Emil hade då vuxit, sju månader har han hunnit bli. Vi satt ute på altanen, det har ju faktiskt varit riktigt soligt & varmt idag. Härligt! Äntligen lite värme.
Pappa kom & åt middag med oss, han hade precis kommit hem från Kalix. Och mamma jobbade, så då passade ju det bra.
Nu har Wilma en kompis hos sig, så dom leker för fullt. Johan är & fiskar, så det blir bara jag & Wilma hemma ikväll. Dom brukar bli ganska sena när dom far iväg. Så det blir att slå sig ner i soffan med en tekopp när Wilma har somnat. Idag var det både Design: Simon &Thomas och Spårlöst  på tv som jag vill se. Så det blir en slapparkväll. Ganska skönt. Imorgon är det fredag & jobb hela dagen. Lördag jobbar jag också, men sen är det helg. Och på söndag är det morsdag, och då brukar vi mysa & äta lite tårta.

image168

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0