En härlig morsdag...

Jag fick börja min morsdag men en härlig & skön sovmorgon. Sedan åt vi frukost ute på altanen, det var ju jättefint väder.
Av Wilma fick jag en jättefin krukros, med röda rosor. Och två jättefina teckningar som hon hade gjort.
Sedan kom Malin, Magnus & Tindra förbi & hälsade på. Vi satt ute på altanen & fikade & bara hade det skönt i värmen.
Wilma var iväg på kalas, hos en dagiskompis, & efter det for vi till Wilmas kusiner & grillade. Wilma & Jon cyklade lite utanför huset, för nu har Jonte också lärt sig att cykla utan stödhjul. Dom har ju blivit så stora & duktiga. Senare på kvällen for vi till mamma & pappa & hälsade på, & firade mamma på morsdag. Jag & syrran hade köpt en vitt fikafat med snygga servetter till. Som hon kan ha i stugan, när hon ska bjuda på fika. Så det var en jätteskön & mysig dag.

image172

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0