En dag i solen...

Idag har det varit som en sommardag, så härligt. Jag & Wilma har varit lediga hela dagen & bara myst. Vi har varit på baksidan, Wilma har pysslat i sin nya pysselbok med Hello Kitty, hon har haft dansuppvisning för mig i gräset, spelat  musik & bara tagit det lungt. På eftermiddagen har Wilmas faster Annika & kusinerna med gammelmormor varit förbi. Syrran kom också förbi en sväng.
Vi satt på altanen & drack te & åt lite melon & vindruvor. Sedan när gubbarna hade slutat jobba, följdes vi ut & åt med gammelmormor Elsy. Innan hon skulle med bussen hem till Boden igen. Johan for iväg & fiskade ikväll, Wilma ville cykla, så jag gick & Wilma cyklade en liten sväng. Sedan var det dax att gå in & göra sig redo för sängdax. Vi han spela lite spel innan godnattsagan. Wilma var trött ikväll, & jag känner själv att jag börjar längta efter sängen. Ska ta min nya tidning & krypa ner jag också.
Hoppas det blir lika fint väder imorgon, så att vi får en lika härlig dag. Jag & Wilma är lediga imorgon också.

image173

Måste bara visa jag & Wilmas nya skor. Snygga va?




Kommentarer
Postat av: Malin H

Vilken skön dag ni verkar ha haft :-) Skulle ha varit kul att ses (hade planer på att åka till Älvsbyn i morgon, torsdag) men självklart blev det full dag i morgon...(8.15 till 16.30) Nåväl, på Fredag ere sommarlov!!!!! Fram till första veckan i septemeber :-)
Har ni vägarna förbi mot stan här farmöver, så kika in :-) Kram!

2008-05-28 @ 22:13:17
Postat av: Mallan

Jorå..som sagt, snyggsnygga skor :-) Men vad har ni haft för er under helgen? Kommer kanske farande mot Älvsbyn med skramlande faran till helgen som kommer... Ska ni vara hemma? Hoppas allt e bra! Kram från Bodsvedjan!



Förresten... Ta me badkläder å kom å bada i poolen sen i sommar :-)



( Tänkte på barna då...i barnpoolen då...men man kan ju alltid låtsas...hahahahah!!!)

2008-06-08 @ 20:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0