Shopping, jobb, basta & skoteråkning...

Måndag förra veckan var jag, Wilma, Malin & Tindra & shoppade loss på Dollar store & Jysk. Sedan var vi på max & tog en hamburgare. Jag handlade inte så mycket. Köpte ett par rosa ljuslyktor, 20:-/st som jag har ställt i köket. Det blev fint. Och lite nya fina servetter.

Tisdag gjorde vi inte så mycket, var meningen att jag skulle jobba, men vi flyttade dagen.  Vi hade främmande. Annika, Emilia, Jon & Isak var förbi. Vi var på marknaden & köpte sockar åt barnen. Sdan stannade dom & åt middag med oss. Då kom också Perk & Otilia. Onsdag, torsdag, fredag & lördag jobbade jag. Lördag eftermiddag var vi & körde en sväng med skotern. Vi har ju köpt en skoter!!!  Sedan grillade vi kött med Annika, Perk & barnen ( vi grillar året runt ) för att sedan inta bastun. Det var jättehärligt. Efter det var vi gode trötta, barnen somnade & vi såg melodifestivalen som vi hade spelat in.
Söndagen var vi & körde skoter & pimlade med Annika, Perk & Jonte. Det var ganska kallt ute, men mysigt hade vi det ändå. Wilma älskar att åka skoter, hon skrattar hela vägen. I dag måndag har jag jobbat & imorgon fyller jag år! Så då blir det tårtbakning. Wilma ska var hemma från dagis & hjälpa mej att baka tårta. Sdan blir det väl lite främmande på kvällen. Nu ska jag gå & krypa ner i sängen & läsa min nya tidning, är ganska så trött. Skriver kanske mer i morgon!
 

Kommentarer
Postat av: johanna

GRATTIS älskade syster! ses ikväll ;)

2008-03-04 @ 11:13:20
URL: http://headphonesilence.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0