Onsdag...

Idag har jag & Wilma tagit det ganska lungt. Jag har haft så ont i huvudet hela natten, & huvudvärken var fortfarande kvar när jag vaknade imorse. Vi har varit ute på gården på förmiddagen. Jag har handlat i hennes lilla affär ( lekstugan), plockat lite ogräs  & bara tagit det lungt. På eftermiddagen var jag & Wilma & handlade inför midsommar. Vi ska vara i mamma & pappas stuga, med Malin, Magnus, Tindra & lilla Milton. Hoppas bara vädret blir bra...man har ju en bild framför sig, på en riktigt härlig midsommar med midsommarstång, blommor, sol & god mat. Idag var det ganska varmt stundvis, det kom en regnskur på förmiddagen. Men sen var det klarblå himmel igen. Jag vill ha sol & värme nu!!! Blommorna i våran slänt på baksidan är verkligen jättefina nu. Har bara en bänk kvar nu att rensa från ogräs...det tar sin lilla tid.
Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är det jobb som väntar. Wilma har fått semester nu, hon ska få vara hos kusinerna imorgon. Sedan efter midsommar börjar jag min semester. Så då hoppas jag på finväder & jättevarmt.




Kommentarer
Postat av: Malin ( där borta i Boden..tihi..)

Vad fina bilder! Hade jue tänkt komma förbi i söndags men ingen hemma...

Hoppas att ni får en härlig midsommar! Själv ska jag jobba :-( och Stefan å Emilia är uppe i Rantis...)

Lägger krutet på den långa ledigheten sen i sommar istället... I morogn ska jag passa på att städa hela kåken :-)

2008-06-19 @ 23:11:46
Postat av: Anonym

/Kram förresten :-)

2008-06-19 @ 23:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0