Onsdag...

Snacka om att sova. Klockan var 9.30 när jag & Wilma vaknade på morgonen. En riktig sovmorgon. Man blir så trött av vädret. Malin, Felicia, Tindra & Milton svängde upp på gården en kvart senare. Nu får ni vakna! Wilma & Felicia hade jättekul & klädde ut sig med högklackat & klänningar i glitter. Tindra hakade också på med en tjocksocka på ena foten & en näbbtoffla på den andra. Men hon var nöjd ändå. Dom var gode söta. Malin, vi lär nog vara lite oroliga när dom ska börja vara ute i svängen! Tur det är ett bra tag till dess. Medans dom lekte kunde jag & Malin sitta & surra & dricka kaffe...& planera in en Ikea resa!, undra vad gubbarna säger om det? Men dom har inget val! Dom måste ju köra släpet & hjälpa oss att lyfta in alla grejor...eller hur? Nu har Wilma sin kusin som är här & leker. Och snart ska jag följa Anna in på byn en sväng. Sedan skulle vi få främmande ikväll. Måste kanske inhandla lite fika. Det var längesen jag bakade, så man har nått att bjuda på. Imorgon hoppas jag att vädret har vänt, så att vi har en strålade sol att vakna till.


Kommentarer
Postat av: Mallan ( Boden....)

Tjusiga tjejer! Handla inte ihjäl er på Ikea :-)



Ang. Wallersvängen (Som farfar utryckte det)så kan vi inte lova något...då det där med barnvakt kan bli lite knepigt... men det skulle va sååå kul att ses snart :-) Kram!

2008-06-28 @ 12:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0