Nyår!

Det  nya året skålades in med en jättefin barndomskompis och hennes familj. Tack Malin för en rolig kväll, och jag håller med om att våra sångröster vid singstar inte är dom bästa kanske. Men kul var det! Wilma och Emilia hade också kul dom däckade först  00.30 efter några smällare och tomtebloss.  Bastubad med gubbarna tyckte dom också var roligt. Dom sprang upp och ner i varsin badräkt gode söta!  Vi måste träffas snart vid en god middag och denna gång hinna med alla spelen vi hade tänkt spela. Året -07har varit ganska bra när man tänker tillbaka på allt som varit. Hoppas detta år blir lika bra. Jag och Johan har börjat vårat hälsosamma och nyttiga liv...inget godis under veckan, en dag på helgen bara, gäller fika och dricka också. Promenaderna ska också bli fler. Måste säga att det var väldigt få av dom under året som varit. Vi får väl se hur länge detta vara ska i allafall försöka denna gång!


Nyårsmiddagen
Förrätt:     Räktoast m lax
Varmrätt:  Älgstek, pommes, sås & grönsaker
Efterrätten blev lite chips, jordnötsringar & hemmagjorda chockladtryfflar. ( glass m bär & chocklad var det tänkt, men magarna var ganska mätta, och klockan gick ganska fort ).

Malin & hennes familj. Min Johan & Wilma.

Visst är det snygga nyårstjejer med nästan samma klänningar.

Min underbara & snälla kompis Malin. Det är så kul att vi har börjat umgås lite mera nu. Har saknat dej.

Trötta tjejer i pyjamas, men overallerna åkte på för att titta på smällarna på tolvslaget, och tända lite tomtebloss. Sedan stupade dom i säng, ganska så trötta.


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch..nu får man ångest här borta i Boden... I veckan har jag då tryckt chips, käkat karra och hivat i mig säkert 3 glassstrutar...
Inte konsting baken blivit bred som en lagårdsdörr..hahaha...
Nä, börjar snart va dags för oss oxå att bli mer hälsosamma.
Nyårslöftet; att inte käka godis på skolan nå mera... (en bra början iaf..)
Vad tror ni om Leos i helgen? Hör gärna av dig isf. Om du har hunnit bli någe bättre :-)
Kram!

2008-01-11 @ 10:56:21
Postat av: Malin

Nu vill jag ju ha mera updates från Älsvbyn... :-)

2008-01-14 @ 14:35:14
Postat av: Mallan

Hej Lina, måste säga att då ja sett era fina kort o din kommentar om att du saknat Malin, måste jag säga detsamma...
Jag saknar er båda så de gör ont i hjärtat ibland!! :(
Vi som va så tajta allihopa..!? Vad hände?

2008-02-02 @ 11:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0