En lugn dag...

Var i går på läkarstationen och har fått atibiotika & hostmedicin, jag hade luftrörsinfektion. Så nu ska det nog börja ge sig, när man ha fått medicin.  Wilma är på dagis & leker en stund,  så jag har vilat. Det är inte så kul för henne att vara hemma med mej som är sjuk. Ska hämta henne om en liten stund.  Sedan blir det bara att mysa när hon kommer hem, kanske spela nått spel eller lägga pussel. I går kväll när Wilma låg på soffan & såg på Bolibompa råkade henes tuggummi ramla ut & fasta i håret...som tur var hamnade det längst ner i topparna, så det vara bara att ta fram saxen & klippa bort det. Men snacka om att tuggummi sitter hårt ,  och tur var att det inte satt längre upp, då hade det blivit en kort frisyr & en olycklig Wilma. Men det gick ju bra och det är nog någonting som dom flesta har varit med om nån gång. ( Jag själv ialla fall... ) Nu ska jag lägga mej på soffan & titta i min nya inredningstidning som jag köpte i går. Sedan ska jag & hämta gumman på dagis. Det är ganska tyst & tomt när hon inte är hemma. Men snart blir det liv i luckan igen.

Väldens vackaste & bästa tjej, mammas älskling.
image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0