Rolig helg !

I fredags var jag & syrran till Luleå. Jag hade en sminkning på make up store, som jag hade fått av johan i julklapp. Jag blev skitafin !
Hon var jätteduktig på att sminka. Hon sminkade mej i bruna färger, det blev jättefint ! Sedan fick man välja smink för 500:- + att man fick en gåva om man hade beställt tid inom ett visst datum. Jag fick en blågrön ögonskugga. Sedan valde jag en brun ögonskugga, en borste till ögonskuggan, en concealer & ett rouge. Sedan gick vi på Waldorf & åt lunch, innan påbörjningen av kläder. Jag var ute efter något nytt till firmafesten på lördag. Jag hittade en svart sickad väst & två T-shirtar på H&M till mina nya svarta jeans som jag köpte dagen innan i Piteå. Det var jättemysigt att fara bara jag & Syrran, det är inte varje dag vi far bara jag & hon. Det måste vi göra om Syrran !



Lördag kväll bar det iväg på Western Farm med Johans jobb. Vi träffades först hos oss, Micke & Malin & Peter. Sedan gick vi till bus stationen när tre bussar stod klara. Framme vid Western Farm var det riktigt mysigt & god mat. Fläskfile´ med potatiskroketter, grönsaker & stark sås. Killarna som spelade var jättebra, och efter några öl dansade vi på  bordet. Man fick faktiskt det ! Alla gjorde det. Johan provade den mekaniska tjuren ( eller vad den nu heter ) men flög av vid femte hastigheten. Det var en riktigt rolig kväll !
Söndagen for vi ner till mamma & pappa & hämtade Wilma som hade sovit där. Hon hade haft jättemysigt med mormor & morfar. Mamma & Wilma var på badhuset på förmiddagen. Sedan hade hon gympan. Efter det  åt vi tårta & uppvaktade pappa som har fyllt år. Sedan stannade vi & åt tacos på kvällen, innan vi for hem. Jag & Johan hade hyrt en film, men vi somnade nästan på en gång. Man var ganska trött efter lördagen. Men en riktigt rolig helg har det varit !

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad kul med Western Farm.
Guuu vad snyg du blev i sminket! Ögonskuggan satt ju skitsnyggt!!
Nu kommer jag så du får ge mig nåra tips oxå :-) Hihi....
Kram!

2008-02-26 @ 21:04:05
Postat av: Anonym

hej syracus! jag tycker fortfarande att du skulle ha köpt den där jeansblusen som du var så fin i! du ska lyssna på din lillasyster! :)
och sätt inte ett mellenrum mellan text och utropstecken! :P puss

2008-03-01 @ 12:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0