Mässan i Stockholm...

I helgen som har varit den 15-17/ 8 har jag & mamma varit på mässan i Stockholm & gjort inköp för sommaren -09.
Det har varit jättekul, träffat alla leverantörer, kollat vad som kommer inför nästa sommar, varit ute & käkat god mat. En rolig helg helt enkelt. Ägaren av Älvsby Mannen bor ju i Stockholm, så han var ju så klart med & så följdes vi med hon som har dambutiken i Älvsbyn. På fredagmorgon steg jag upp kl 04.00 gjorde mej klar, sedan kom pappa & mamma & hämtade mej kl 05.00. Flyget gick från Luleå  07.45, väl framme i Stockholm en dryg timme senare stod en taxi & väntade. Släppte av väskorna på hotellet innan vi tog bussen ut till Stockholms modecenter. Inbokade hela dagen hos olika leverantörer, så första maten åt vi ca 21.00 på kvällen. Vi var på en mysig restaurang på drottninggatan. Sedan strosade vi runt & kollade snygga skyltfönster på stan. Jag kan lova att jag var hyfsat trött när vi var tillbaka på hotellet ca 01.00. Steg upp kl 07.00 gick ner & åt frulle innan en lika hektisk men rolig dag. På kvällen åt vi på en mysig restaurang i gamla stan. Söndag hade vi också inbokat, så att det har varit full rulle hela helgen. Flyget  hem gick 17.45 på söndagen. Hemma i Älvsbyn igen hade jag en familj som hade väntat & längtat på mej hela helgen. Det är första gången jag är borta från Wilma 3 dagar. Så jag & Wilma myste när jag kom hem. Och jag somnade med Wilma nästan direkt jag kommit hem. Borta bra men hemma bäst!
Och längtan efter Wilma var stor.








Kommentarer
Postat av: Malin ( där borta i Boden..tihi..)

Vilken spännande helg du verkar ha haft! Hittade ni nu en massa snyggt? Kul att komma iväg från den valiga vardagen, men håller med dig; borta bra, men hemma bäst :-)



Hoppas allt är bra och hööööör av dig ;-) Kram!

2008-08-23 @ 10:45:57
Postat av: syster

Ah, ni är så fina! LOVE

2008-08-23 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0