Härliga dagar i stugan...

Vi har tillbringat några härliga dagar i stugan ( mamma& pappas stuga ) med sol & bad.
Wilma har nästan bott i vattnet, hon har verkligen badat. Vi har legat på bryggan & solat, badat, fikat, pratat, målat, pysslat...allt möjligt. Det har varit såååå härligt!!! Och på kvällarna har man varit ganska trött av värmen & badandet. Men vi har myst i stugan & bara tagit det lungt. Vi har ätit god mat varje dag & på kvällarna när Wilma har somnat har det blivit att sitta & surra ganska så länge. Wilma & Johan är bruna som pepparkakor & jag  har varit som en illröd kräfta ( Wilma har fått en stor röd uppblåsbar kräfta att ha i vattnet, så jag skojade om dom såg nån skillnad på jag & kräftan! Nu har det röda blivit brunt, så nu är jag också ganska brun!
Veckan som har varit har Wilma varit hos mamma & pappa i stugan, medans jag & Johan har börjat om att jobba. Så hon har bara myst & badat. På kvällarna efter jobbet har vi farit upp dit. Jag har sovit där & kört ner på byn på morgonen. Går ju så bra när man börjar kl 10. Johan har åkt hem när Wilma har somnat. Han är så dålig i ryggen, så han vill sova i sin egen säng. Han har ju två diskbråck, så nu har han varit dålig en period. Imogon ska Wilma börja om på dagis igen, fast det blir bara imorgon några timmar & så på tisdag, sedan ska jag vara ledig onsdag & torsdag, fredag ska hon vara i stugan med mamma & pappa. Så det blir en mjukstart på dagis. Kan vara ganska skönt. Nu ska jag hoppa i säng, imorgon är det arbete igen som väntar.

    



 

Kommentarer
Postat av: Malin ( där borta i Boden..tihi..)

Låter som att ni har haft det jättehärligt! Småträsk är ju såååå mysigt! Vilket väder vi har haft sen, själva vi har bott på stranden :-) Synd bara att det blev så kallt efter åskovädret...

Nåväl, vi får ta och ses snart! Bara slå en signal när du e ledig :-) Kram!

2008-08-04 @ 11:21:43
Postat av: Malin igen...

Hej!



Hur har ni det? Har provat att ringa några gånger, men ingen Lina som svarar... Tänkte åka upp till mormor och morfars stuga på måndag alt. tisdag, tänkte om ni ät hemma på eftermiddan? Skulle vara kul att ses :-)



Hoppas det är bra! Kram!

2008-08-17 @ 21:35:10
Postat av: mimmi

så himla himla fin hon är <3

2008-08-18 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0