Lördag...

I helgen är det bara jag & Wilma hemma. Johan är med Peter i Malmisjaur & pimplar.
Jag & Wilma hade tänkt följa med, men dom lovade ju inget bra väder, så vi stannade hemma
& myser i stället. Wilma sa till mej. -Mamma, nu har vi ju föräldrafritt,  det brukar jag & pappa säga
när du är på jobbet. Dom är gode sköna. Wilma har precis somnat, hon hade lite feber ikväll, hoppas
det inte blir nått mer, att det har gått över tills imorgon. Jag ska sätta mej ner i soffan med en tekopp
& en laxmacka,  älskar gravad lax på hårdbröd, har ätit det till frukost i en månads tid snart. Johan fattar
inte att jag inte blir less, men det är så gott!  

Sedan har jag köpt två inredningstidningar, så det blir väl att
krypa ner i soffan & läsa lite också. Jag älskar vårat vardagsrum, att krypa ner i soffan med en bra tidning, eller
se en bra film. Så nu ska jag ta & bädda mej framför tv:n, tror det skulle börja en komedi kl 21.00.
Sedan är det sängen som gäller, så att jag orkar upp med min älskling imorgonbitti. Hon brukar ju vakna ganska tidigt
ibland. Och då vill man vara utvilad.

image137
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Vad fina bilder, ljuslyktorna är såå fina :-) Här är det oxå föräldrafritt i en vecka framöver :-)
Kommer kanske en sväng i veckan.

2008-04-13 @ 13:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0